Biuletyn Informacji Publicznej
Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
-
Jesteś tutaj:
Start
- Koordynator do spraw dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej z siedzibą w Walimiu wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Powiatową Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną z siedzibą w Walimiu
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planudziałania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej z siedzibą w Walimiu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Koordynator ds. dostępności w Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej z siedzibą w Walimiu
Alicja Czajkowska-Gut
tel. 74 8423194
email: aczajkowska-gut@pppp.walbrzych.pl
Pliki do pobrania
Informacje o artykule
Podmiot udostępniający: Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
Wprowadził informację: Administrator
Edytował informację: Administrator
Odpowiadający za treść: Administrator
Liczba załączników: 3
Data wytworzenia informacji: Wtorek, 12.01.2021
Data udostępnienia informacji: Wtorek, 12.01.2021
Data ostatniej aktualizacji: Czwartek, 13.06.2024
Liczba wyświetleń: 1226
Rejestr zmian
Szczegółowy rejestr zmian Otwórz
Data ostatniego rejestru: Czwartek, 13.06.2024
Data
Godzina
Rodzaj
Autor
13-06-2024
09:28:25
Edycja
Administrator
12-01-2021
10:43:00
Dodanie
Administrator