elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej
A+
A-
Środa 20.01.2021

Koordynator do spraw dostępności

 

Koordynator do spraw dostępności

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej z siedzibą w Walimiu  wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Powiatową Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną z siedzibą w Walimiu
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planudziałania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej z siedzibą w Walimiu  w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. 

Koordynator ds. dostępności w Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej z siedzibą w Walimiu

Alicja Czajkowska-Gut

tel. 74 8460563,  74 8423194

email: aczajkowska-gut@pppp.walbrzych.pl

Informacje o artykule

Data utworzenia: 12.01.2021
Lista załączników: 1
Liczba wyświetleń: 18
Dodał: Administrator
Edytował: Administrator
Rejestr zmian: Otwórz

Rejestr zmian

Data
Godzina
Rodzaj
Autor
Nazwa
13.01.2021
09:09:54
edycja
Administrator
Koordynator do spraw dostępności
13.01.2021
09:08:29
edycja
Administrator
Koordynator do spraw dostępności
12.01.2021
10:53:17
edycja
Administrator
Koordynator do spraw dostępności
12.01.2021
10:51:16
edycja
Administrator
Koordynator do spraw dostępności
12.01.2021
10:50:50
edycja
Administrator
Koordynator do spraw dostępności
12.01.2021
10:50:02
edycja
Administrator
Koordynator do spraw dostępności
12.01.2021
10:48:02
edycja
Administrator
Koordynator do spraw dostępności
12.01.2021
10:46:49
edycja
Administrator
Koordynator do spraw dostępności
12.01.2021
10:43:00
dodanie
Administrator
Koordynator do spraw dostępności